I wish I have a golden card....

Idag har jag jobbat och eftre jobbet skulle jag baraa gå till åhlens.... jappp hur bra gick det då....
jo ungefär såhär "bra" råkade gå in på lagerhaus, Jc och scorett på vägen dit... shoppade på alla tre ställen fast jag inte skulle köpa ngt...
slutade med att jag inte ens hann till Åhlens utan kom hem med två par tröjor, ljus och ett par stövletter...
Well well så kan det gå ;)

Nu ska jag iaf iväg och lämna Sigge hos Mammi och sedan hem och fixa mig inför ikväll...
ska till Miss P på lite ferre och sedan blir det väl krogen!!
Stressigt som vanligt!!

Såhär luffar jag runt och ser ut hemma jusst nu

Tjingeling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four