Rawfood, nattsudd och festbilder

Hej på Er kära readers!!

Nu har jag vaknat till liv....Måndagar är ju bara såå ÅÅååååå
Sov som en liten gnu direkt efter jobbet fram till typ tio hahaha!!

Började ju med Rawfoden idag =)
Såå till frukost åt jag En c-vitaminbomb smoothie:
Banan
Blodapelsin
Hallon
Havtorn
Havremjölk
Kokosolja
och en näve blandade nötter till det

Lunchen såg Ni ju och det var en sallad på:
Ruccola
Röd och grön Mangold
gul paprika
Sockerärtor
Stjälkselleri
Alfaalfagroddar
solrosfrön, lite citronsaft och AoNori alger

Nu ikväll har jag käkat en fruktsallad på:
Äpple
Päron
kanel och hampafrön
+ ett glas rismjölk

+mellanmål under dagen med nötter och torkad frukt och morot  
mätt och glaaaad

Här kommer ngn bild från i Lördags, fler kommer imon!!

 
Herr P och Jag

 
Miss B, Herr B och Herr S

Fråga, fråga, fråga om Ni undrar ngt ang Rawfood också?!?
=)

Puss o Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four