RAWfoodilicious!!

Har fått lite frågor ang rawfood =) om jag slutat med det nu och om jag känt ngn skillnad osv...

Nej jag håller ff på och käkar raw till frukost och lunch men jag äter även "vanlig mat" när jag känner för det, funkar inte för mig att känna mig begränsad till en strikt "diet" bara utan jag gör lite vad jag och min kropp känner för... och för det mesta nuförtiden känner den faktiskt inte för vanlig mat...kommer ut snabbt... if you knöööw what i mean ;)
Däremot kött äter jag ju INTE och kommer förmodligen aldrig göra igen, så det är ju samma som innan.

Skillnaden jag känner är att jag är sååå mkt piggare om dagarna, jag vaknar pigg och håller mig pigg dagen igenom =)
Huden har även blivit mer lyster i och är mjukare (inte så torr som den brukar vara på mig på vintern)
och ögonen klarare.
Dessutom känner jag mig mättare mkt längre än vad jag gör om jag äter "vanlig" mat!

Keeep on asking!!


Min "uppslagsbok"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four