You should never say never

Firade ju Miss B igår med lite utgång
som vanligt fastnade vi framför spegeln och hann aldrig iväg på ngn förfest hahaha
men det är ju oss i ett nötskal.
Iaf så hade vi ytterst trevligt på krogen S då vi hamnade i det roliga sällskapet Herr S, Herr P och Herr B
Efter krogen tog vi en tur till Max och tryckte i oss fett, friterat och läsk.

Gick trots allt upp hyffsat "tidigt" , drack en c-vitaminbomb smoothie
och drog ut på en timmes promenad i skogen
nu är jag möööör men har massa saker att göra bohoooo!!
Bilder från gårdagskvällen kommer senare, så fort Miss B skickat över dem ( då jag ff är kamerlös )!! 

Puss sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four