Äppel, morot, lök, russin....

Det blev kvällsmat för mig idag iaf trots att det såg rätt bistert ut där ett tag
Gjorde om och gjorde rätt så det blev riktigt lyckat och mumsigt
yum yum
därför tänkte jag bjuda på en bild och tala om vad det va jag åt


Voila!!
Råris med äpple, lök, morot, sesamfrön och indiska kryddor tillsammans med Veggiebiff och keso
Nyttigt!!
Älskar att jag tryckte i mig ostkrokar i ren hungerpanik innan maten blev klar bara
Mindre Nyttigt!!

Nuuuu ska jag ut med "gnället"
( kallar Sigge det nuförtiden, jäkla tikar som ska löpa och göra min hund trasig i skallen) och sedan ta tag i målningen, f*n vad tiden går fort!!


Kommentarer
Postat av: floosan

Åh va gott!

2011-01-25 @ 12:45:01
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Postat av: Emelie

=) ja det var det verkligen - Rekomenderas!!

2011-01-26 @ 00:03:12
URL: http://emelieekblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four