Defrost

Nejjeeeee!!
Fryser sönder här och läste i tidningen att rysskylan e på väg tebax... whyyy!!
Har ingen lust med ngt när de är så här kallt dessutom blir jag apsugen på allt som e onyttigt och fettigt...
precis som min kropp vill lägga på sig ett lager med späck mot kylan... men det inträffar ju inte, snarare så att jag magrar av pga att jag fryser och spänner mig så mkt så kalorierna förbränns i rasande fart!!
Njeee nu ska jag byta kavajen mot mina mysigaste varma kläder och dyka ner i soffan, dricka chailatte och käka osta mackor
Godkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four