Kolafudge

Sååå doftar min ansiktsmask som jag sitter med jusst nu
För övrigt har jag inte kommit mkt längre med mina måsten och borden
utan ignorerar dem ikväll helt enkelt
och gör ngt mkt trevligare som att mumsa grillchips o surfa nya vår heels
Mnååeee ge mig dessa snyggingar!!

Barcin SEK 449, Nelly  Shoes - NELLY.COMJoanna SEK 499, Sugarfree Shoes - NELLY.COM

Hilsa SEK 499, Sugarfree Shoes - NELLY.COMExclusive Matsumoto 3 SEK 449, Nelly  Shoes - NELLY.COM

 

Candice SEK 399, Sugarfree Shoes - NELLY.COMCherry SEK 599, Sugarfree Shoes - NELLY.COM

Ni förstår ju att de väcker shoppingbehov?!?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four