Min dag...min,min,MIN!!

Japp så är det
=)
Dagen har vart kanon helt enkelt
Först som sagt lunch hos Farmor och Farfar
mmm medelhavspaj
och sedan Lax, potatis och hollandaise
(söta farmor fixar vego, fast hon tycker de är lite knepigt de där att ja inte äter rött kött eller fågel)
och sedan glass o fika såklart

Efter det vart Jag Mammi o Pappi på Anna-Gretas
(Min favvorestaurang för övrigt)
ååååå vad gott och mysigt
Till förrätt tog vi musslor
och sedan massa olika Tapas
och smakprov på alla deras deserter

 

 

 





Så har ja fått paket såklart med ;)

Nu är jag supertrött (känns att ja inte är helt hundra frisk än) och meganöjd så nu blire genast sängen
och tack ALLA som grattat mig på min dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four