Mission impossible

Målade 3 timmar... det fick räcka för idag...
I put a curse på den personen som fick för sig att tapetsera med brunt därinne!!
Kommer få måla minst tvååå lager till!!

Kom nyss hem från Miss B hon bjöd mig på pizza, bara för jag agerade pizzabud hahaha Cutie!
Hmmm mitt kaloriintag har vart gigantiskt idag hörrni
En semla, en halvpåse grillchips, cola och sen pizza på det.... plus kaffe och en banan... aaa de va nog allt...
Meeen  vad gör det, inte så att det syns på utsidan om man säger såå... fast o andra sidan min insida en nog typ hundra år gammal me allt junkfood ja stoppar i mej.... ÅÅÅåå måste genast börja träna och äta ordentlligt!!
Promise!!




Nu gör jag mat tills imon (veggiefärssås och pasta)... hur kul är det att göra mat och lägga i en låda direkt...
inte så va?!?

Resten av kvällen ska jag bara slappa och lägga en ansiktsmask
Puss på Er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four