Ooouupsii

Doouupsiii
dålig uppdatering från min sida nu förtiden
skyller allt på vintern moahahaha
Igår tex gick jag hem o sov efter jobbet.... inte så kul
men tydligen välbehövligt för vaknade halv fem i morse på soffan
hhahaha?!?!
Och nyss hade jag nagelkund här... gäller ju att öva öövaa övaaaa nu
då jag kom på att mitt prov tydligen är redan next week
huaaaa!!

Vill ha vår nu är såsåsåsåsssåååååå trött på vintern, kallt o mörkt nu
Gnäll
Sigge är med gnällig men det beror nog mest på att det bor en löptik i huset
så hans dagar går åt till att ligga o sucka, vanka av och an och ligga vid dörren o pipa

Men nu står det iallafall en tacogratäng i ugnen och jäser
mumsigt och genast lite gladare =)

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four