Update från helgen

Tjingeling!!

Som vanligt har jag massa att göra på helgerna så bloggen kommer lite i skymundan
Men här kommer en liten update
I Fredags tog jag det väääldigt lugnt efter jobbet och pyssalde lite hemma
Sen i Lördags så vart det jobb och sedan mötte jag upp min fina fina vän Miss L, som ja skrivit om ngn gång innan..
Vi ses inte så ofta men när vi väl gör det så är det precis som vi inte vart ifrån varandra,så är det ju med riktigt fina och äkta vänner ♥
Sen på kvällen blev det utgång...neejje det blev det inte för jag hade taco o filmkväll med Bästa Bror
mysigt!!
Idag har det vart sol ute ju så jag började dagen med att äta min frukost på balkongen.. lovelyyy (ok lite kallt )
Sen gick Siggis och jag en lång lång promenad i skogen
Fortsatte med målningen och pyssel hemma
Och nu är jag hos Miss B och söndags myser med kaffe och kladdis, Miss J och Miss P kommer snart också!!

Bilder från helgen kommer förmodligen imorgon
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four