Bloggpaus?

Hej på Er!!

Antar att ni väntar på att bilderna från igår ska komma upp...
då får ni vänta lite till.. tyvärr

Jag har uppdaterat och skrivit sjukt dåligt de sista veckorna nu i bloggen
Det beror på att jag har för mkt stress runt omkring mig och inom mig
Bla pga det som jag blev så sjuk tror jag
kroppen säger ifrån på massa sätt.
Jag har inte mkt inspiration jusst nu tyvärr och startade bloggen jusst för jag hade så mkt inspiration och kreativitet som jag ville få ut på ngt sätt.... men nu tycker jag inte att det är kul längre utan mer som ett påhäng...
och så ska det ju inte vara, eller hur!

Har så mkt annat jag måste ta tag i och strukturera upp först
sedan hopppas jag att min kreativitet kommer tillbaka snart ( säkert när våren börjar kika fram om jag känner mig själv rätt)
Men som sagt jusst nu har jag inte så mkt att ge

Vi får höras när vi hörs helt enkelt
hoppas ni inte kommer sakna mig allt för mkt ;)


Okaj bjuder på en bild från igår på mej o Bästa Bror (förövrigt en av de finaste människor jag känner)

(och varför Herr P vart tvungen att förstöra hela bilden vet jag inte, men jag ber om ursäkt å hans vägnar)

Kommentarer
Postat av: ullie

Va fina ni e du o din bror .. kärlek .. ja mr p va kanske inte det då =) kram

2011-01-24 @ 08:34:49
URL: http://weberskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four