Weeihooo!!

Underbart att det vart lite sol idag =)
Och underbart att jag inte är bakis
Som sagt igår började jag dagen med frukost på Bageriet
Med min syster och lilla S
såå gott och mysigt!
Vart lite försenat födelsedagsfirande

Sedan vart det ett frisörbesök
blev jättefin färg och klippte lite med

På kvällen vart det dags att fira lilla miss P´s födelsedag
Hon bjöd på lite snittar och annat gott
trevligt
och guess what jag vart nykter och följde inte med ut på krogen
Weeiihooo
hahaha därför ja e så piggelinis idag
sköönt!!


Frukosten på Bageriet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four