Minitips

Asså är ni som jag när det gäller sallad...
typ växer i munnen och tar aplång tid att äta?
Gröna bladgrönsaker är ju guld att få i sig, fyllt med kalcium, järn, vitaminer, antioxidanter osv...
men o soooo boring att äta om man nu inte gör värsta lyxsalladen
men de hinner man ju inte alltid!!
Aja så här gör jag iaf för att få i mej de nyttiga

Mixa mixa mixa


ta vilka olika gröna sallader ni vil typ ruccola, mache, bladspenat...
en kiwi (c-vitaminbomb)
saften från en halv citron (ännu mer c-vitamin)
och späd med vatten till önskad konsistens och drick mängd!!

Drick (helst varje dag) o känn dig j*vligt nyttig!!!

De var alles =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four