Dumpad!!

Usch..... jo det är sant, jag har blivit dumpad...OMG asså jaaag!!
Det gjorde så jävla ont så jag inte stod ut, visste inte vart jag skulle ta vägen....

Men vet ni vad, jag är inte den som gräver ner mej.... är det något jag lärt mig av livet
så är det att leva och se till allt det fina man faktiskt har omkring sig,
jag kan inte vara ledsen allt för länge, livet är aldeles för kort för det.

Och det är så roligt med oss tjejer...Vi har skapat ngn slags rutin för tillfällen som dessa...sagt och gjort
Det första jag gjorde var att tvätta av mig mitt söndergråtna smink, smorde in mig med min favoritkräm, konstaterade att woow fan va snyggt läpparna svullnade när jag lipa så mkt.
Sedan ringde jag min hälft Miss B såklart och vi tog en promenad och kom fram till massa  kloka saker...
Efter det vart de sååkklart dax för den obligatoriska tröstmaten så det blev genast en runda till Max,
med partymusik på högsta volym hahaahaa!!
Helgen omplanerades och den lugna filmkvällen som skulle ske imorgon
utvecklades helt plötsligt till en inbjudan till förfest (med ev tröstsingelkillar!?!?)
Internetshopping har skett och pepping inför Maltaresan, fatta vi åker om 3 dagar weeeihoooo!!

För som sagt är det ngt vi tjejer lärt oss (kanske från när vi va små hästtjejer) så är det att:

"ramlar du av hästen är det bara att sitta upp i sadlen igen"


Och faktiskt kom igen så många nitlotter man dratt så måste ju min prins va superduper bra när han väl hittar mig ;)




Har alltid lika kul med min hälft ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four