Easy going

Vilken going helg jag har =)
I Fredags vart det direkt hem till syster efter jobbet, för att ha fredagsmys med henne och mina hjärtan
Mina två fiiiina gullungar, Moster ♥ Er!!

Igår blev det skogis, sedan en shoppingrunda med Miss B
på kvällen vart vi på inflyttningsfest, dock kom vi så sent så majoriteten av festen hade gått hahha typiskt oss!!
Sedan vart det obligatorisk utgång på älskade Slivvveeerrr!
Grymt var de där igår, vilken goingstämmning och Dj F levererade som vanligt!!
Tog tyvärr inte en enda bild?!? vad hände där liksom, var fullt upptagen med att röjja förmodligen ;)
Rooooliigt!!

Nu blir det skogis sedan lunch med bästa och ikväll bio!!
Ska försöka hinna med lite hemma spa med för att som vanligt förbereda mig för en ny vecka,
en väldigt skön söndagsgrej att göra tycker jag, rekomenderas!!


"gammal" från Sliver på mej och Dj F

Kommentarer
Postat av: ullie

alltid lika fin på bilder emelie <3

Vilken mysig helg du verkar ha haft

skickar en kram o hoppas du får en bra vecka KRAAAAAAM

2011-05-30 @ 09:04:51
URL: http://weberskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four