The way it goes

Tjollahopp Darlings!!
Angående föregående inlägg vill jag bara förtydliga att jag är helt ok och mår just fine =)
Såå sååsåå gulligt av Er som hört av sig, med tröstande ord och pepp, puss på Er ni är GULD!!
Det hela handlar mest om att mitt stooooora ego fått sig en törn hahaahaa och är det ngt jag inte gillar är när jag inte får som jag vill eller de blir som jag tänkt mig, och det händer inte ofta hahahaha ;)
Meeen på det stora hela i situationen så har jag ändå fått som jag vill på sätt o vis hihihihi ;) det ni!
Sååå ni ser det löser sig alltid och som sagt livet är waaay too kort för att gå runt o tycka synd om dig själv
o deppa eller annat destruktivt!!
Nog om det...

Idag  är jag iaf på ett strålande humör, har jobbat ett roligt pass med miss A.
Sitter nu på balkongen och steeeeker och lyssnar på paartymusik, taggad som faan inför malta och ikväll....
Jaa va händer ikväll då... jo blir nog en liiiten liiiiten utis iaf, bjudna på förisch ju och sedan blir de nog en sväng till Sliveeeeer!! (standard)

Well well vi får seee, borde va hemma o fixa inför resan....
Pooouzzzee på Er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four