Making plans

Måååååndaag!! Och dags för ett nytt tänkvärt ordspråk, eller vad säger ni? ;)
" Om du inte har en plan så blir du en del av ngn annans"
Hmmm, värt att tänka på då och då

Jaaaoooo, vart ovanligt pigg idag fast det vart Måndag =)
Stog i valet och kvalet om jag skulle till gymmet efter jobbet, kände inte alls för det men så motiverade jag mig med målbilder av hur jag vill att min kropp ska förändras och ända sättet att komma dit är ju att träna!
Sagt och gjort, det blev ett svettigt och stenhårt magpass på en halvtimme, klappade mig själv rejält på axeln efteråt och gled ifrån gymmet ett ton gladare och piggare =)

Nu ska jag ut o gå kvällis, bjuder på en dagsform bild av lilla maggen ;)



puussss o godnatt sen

Kommentarer
Postat av: JOAKIM FORSBERG

Mamma mia! Vilken body du har, tummen upp :)

2011-10-31 @ 13:48:50
URL: http://joakimforsberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four