The sun rises again

Näämen halååå!
Hur har Eran vecka vart änsålänge då?
Hade riktigt skoj i Lördags, nykter på krogen var inte så farligt ;) och som jag alltid brukar säga
"man har ju inte roligre än man gör sig"

Körde grymt ben/rump pass i Måndags, min PT hade kommit hem igen med massa nya övningar och kunskap i baggaget, så det vart grymt!

Dessvärre har jag vart heeelt totalt slut i kroppen igår och idag, såå såå trött.... tror det är massa processer som pågår i kroppen nu när jag kört igång träningen på allvar!?!?
Så har bara tagit det lugnast möjligt!

Fikat nu ikväll med Miss E och hennes lilla goa L, vilken liten kille, sööööt!!
Det var riktigt mysigt och kul att se henne igen (var ett halvår sist räkna vi ut) men hon är en sån där fin vän som man alltid vet vart man har oavsett om det dröjer länge mellan gångerna man hörs/ses ♥

Bjuder på ett gäng outfitbilder från i Lördags





















Kommentarer
Postat av: Charlotte

Snygg skjorta! Fräscht! Puss

2011-09-14 @ 23:29:47
URL: http://konfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four