I am titanium

Hej på er sötnosar!
Jag har inte ngn bloggpaus, som ngn läsare undrade.... utan bara att träningen tar rätt mkt tid nu.
Hahaha isf får ni bara läsa om träning, träning,träning för det är typ det som kretsar i min hjärna nu....
plus lite annat ;)
Men iaf jag kör på minst 4 gympass i veckan så jag totalt sett har kört igenom hela kroppen. Ska försöka slänga in ngt cardio pass också ( men tror egentligen inte det behövs då jag får rätt mkt motion/kondition i mitt vardagliga liv ) Sen vill jag ju såklart gå på ngt av passen de har på Sportlife också,kan ju va kul o få lite variation....Plus måste börja äta mer/större portioner (hungrig hela tiden)
hahaha ja ni ser ju själva mkt nu!!

Idag har jag ledig dag, såååå sköönt!!
Har en del jag ska hinna med idag, tänkte göra nya naglar, städa/tvätta, gymma
och sedan ikväll blir det bio - ska gå o se Jägarna 2..... huua tror den är läskig, men hoppas mitt sällskap räddar mig ;)

Hade snedlugg igår hahaha ser jättemesig ut ;)





Ha en fiiiiin dag nu allihopa








Kommentarer
Postat av: ullie

fina bilder på söta dej

gumman ja har börjat läsa till undersköterska och nu har ja börjat på praktik i 5 veckor. på lindgården .

typiskt blivit förkyld nu me men men det går bra

Hur e allt själv? HEktiskt?

2011-09-21 @ 21:55:53
URL: http://weberskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four